Sunday, November 14, 2010

yeay!!!

hepinye....exam sudah mau habis..xsabar nk makan banyak2 selepas ni...hahahah....tunggu ye..nanati saya promote makanan dan tempat makan tersebut...cm jalan2 cari makan lak...

McChicken Supreme(McCS)

McChicken Supreme(McCS)...produk terbaru McDonlad's...dy macm McChicken  biase jugak..cume yang special tentang McCS ni, dy ad satu keping tomato segar dan kepingan daging ayam yang di salai...tapi mmg sedap..saye dah rase..mmg sedap..dengan mayonis dan sayur segar dy..lazat sangat...promosi ni mula pada 11Nov2010 hingga 11Dec2010 je (11pg-4pg je taw).. cuba la rase..mmg sedap..tentang harga saya xhafal pulak..tapi korang semua boleh tengok dekat papan kat McD tu..harga yang dipapar tu x campur dengan cukai lagi taw..so, jgn terkejut bile cashier sebut harga lain dari yang korg bajet..haaa...kalau xsilap ak 5% je cukai dari harga makanan...so, kira lah dengan bijak..
Kalu korg betul2 nk jimat, pergila waktu McValue Lunch..tyme tu mmg murah..cuba lah sendiri..nak yang lagi sedap?datang lah ke McDonald's The Mines...


No comments:

Post a Comment